سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----9150---
بازدید امروز: ----10-----
بازدید دیروز: ----0-----
گل نرگس

 

نویسنده: امیرحسین
دوشنبه 85/7/24 ساعت 5:13 عصر

و من می خوانم......................

و انا انزلنا فی لیله قدر..............

و امشب شب قدر است

و امشب شب پشیمانی،شب شرم و حیا...............

آهسته بخوان!

انت الرب و انا المربوب و هل یرحم المربوب الّا الرب

انت الخالق و انا المخلوق و هل یرحم المخلوق الی الخالق

آری خالق زیبایم،منم مخلوق تو،مربوب تو،مملوک تو،

مرزوق تو و .................

و تویی خالقم،مالکم،رازقم و ................

به سلطنت کبریاییت قسم که جز تو کسی را ندارم...

یاری ندارم، تنهای تنهایم ! جز تو همراهی ندارم.......

سرمایه ام محبت توست مولایم.

ای خدای ارحم الراحمینم

می خواهم فریاد زنم........

دیگر سکوت نخواهم کرد!

کاری میکنم تا تمام عالمیان بفهمند

آره ترسی نیست از کسی ....

فریاد خواهم کرد..........

جلوی مرا نگیر........

بگذار بگویم........

آهای مردم !!!

آهای انسانها- مرغان هوائی -کبوتران سرگردان

آهای ساکنین سربه فلک کشیده ترین آسمان خراش

آهای آسمان!

آهای زمین و همه جنبندگان

من آن مخلوق بی وفای اویم

من همان کسی هستم که در حضور او توبه کردم و در حضوراو گناه کردم .اما او به روی من نیاورد!

من همان کسی هستم که محبت او را دیدم اما آن را از چشم دیگری دانستم

آری......

من همان سیه دل و سیه چشمی هستم که بار ها گفته ام العفو و او بارها مرا بخشیده است

آری چشمی که دیدن امام زمانم را داشت ارزان فروخته ام

خدای من اعضای بدنم را ارزان به شیطان فروختم

اما قلبم را برای تو نگه داشته ام.

و اکنون با قلبی امیدوار به سوی تو شتافته ام تا مرا ببخشی یا ارحم الراحمین.

بگذار همه بفهمند که تو مهربان ترین مهربانانی ،تو آشنای غریبانی

و تو عاشق توبه کنندگانی

و امشب به دنبال تو میگردم. تویی که از رگ گردن به من نزدیکتری! به دنبالت میگردم

در دعای جوشن می خوانمت..........

الغوث............ الغوث.......... الغوث

خدایا پناه اوردم به تو................

در مرام تو نیست راندن

پناه آوردم نه از سر عذاب و آتش بلکه از سر پشیمانی و گناه.

در دعای مجیر میابمت.....

سبحانک یا الله تعالیت یا رحمان اجرنا...... اجرنا....... اجرنا.....

پناهم ده ای یاور بی پناهان.........

خدای من ای عشق دیروز و امروز و فردایم.....

در این شب امید نا امیدان را ناامید بر نگردان.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شهر رویای من
    خدای من
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    والا پیام دار محمد
    سال نو مبارک
    و من می خوانم......................
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •