سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از گمانهاى مردم با ایمان بپرهیزید که خدا حق را بر زبان آنان نهاده است . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----9148---
بازدید امروز: ----8-----
بازدید دیروز: ----0-----
گل نرگس

 

نویسنده: امیرحسین
جمعه 88/1/7 ساعت 4:36 عصر

 

فرشته نبود ، بال هم نداشت !

 

و معجزه اش این نبود که ماه را شکافت ...

 

معجزه اش این نبود که به آسمان رفت...

 

معجزه اش این بود که از آسمان به زمین برگشت...

 

او که با معراجش تا ته ته آسمان رفته بود  می توانست بر نگردد

 

می توانست ، اما برگشت ، باز هم روی همین خاک و باز هم میان همین مردم .

 

و زمین هنوز به عشق گام های اوست که میچرخد...

 

و بهار هنوز به بوی اوست که سبز میشود...

 

و خورشید هنوز به نور اوست که میتابد...

 

به یاد آن انسان ...

 

انسانی که فرشته نبود و بال هم نداشت.

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شهر رویای من
    خدای من
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    والا پیام دار محمد
    سال نو مبارک
    و من می خوانم......................
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •