سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، اصرارکنندگان و پیگیران در دعا رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----9142---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----0-----
گل نرگس

 

نویسنده: امیرحسین
جمعه 88/1/7 ساعت 4:36 عصر

میلاد شمس الشموس سلطان توس علی ابن موسی الرضا (ع) مبارک

 

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا  ا لمرتضی  الامام   التقی  النقی  و حجتک علی من  فوق الارض  و من تحت  الثری  الصدیق الشهید  صلاة کثیرة  تامة  زاکیة  متواصلة  متواترة  مترادفة کافضل  ما صلیت  علی  احد من  اولیائک .                . به رحمتک یا ارحم اراحمین  .

 

من زائرم ز عطر حرم بو گرفته ام                            آئینه توأم ز همه رو گرفته ام

  

آهوی وحشی ام که ز وحشت رمیده ام                     اکنون دخیل ضامن آهو گرفته ام

 

کشتی شکسته ام که ز فرسنگ آب ها                     در ساحل ضریح تو پهلو گرفته ام

 

پروانه وار، بس که طواف تو کرده ام                      با شمعدانی حرمت خو گرفته ام

 

هر بی هنر که خادم صحنت نمی شود                   بر خدمت تو از مژه جارو گرفته ام

  

با  سلام بر اما م عشق....

سلام آقا...

 

چشمانمان در راه است تا ضامن دیگری از جنس نور آزادمان کند از این قفس تنگ

دعا کن برسدصبحی که نقاره هایت آوای سرور را از ته دل سر دهند

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شهر رویای من
    خدای من
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    والا پیام دار محمد
    سال نو مبارک
    و من می خوانم......................
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •