سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----9162---
بازدید امروز: ----22-----
بازدید دیروز: ----0-----
گل نرگس

 

نویسنده: امیرحسین
جمعه 88/1/7 ساعت 4:36 عصر

چشم انتطارش بودیم...

چشم انتطار این که  دم دم های  غروب  توی  لحظه های افطار با  صدای  ربنای استاد  آروم  بشینیم  نگاهومنو بسپریم  به آسمونو ،  صدامونو  بسپریم  به  دست هامون ...

شمردیم !

از یک تا همین امروز !

روز های پر اشتیاق و شب های پر امید شمردیم تا برسیم  به مقصد پر نور این لحطه ها  .

 

عید فطر مبارک ای همسفر

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شهر رویای من
    خدای من
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    (بدون عنوان)
    والا پیام دار محمد
    سال نو مبارک
    و من می خوانم......................
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •